سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو در تهران - تشریفات سورنا سیر

اجاره خودرو هیوندای جنسیس با معرفی

اجاره خودرو سورنا تقدیم می نماید.

معرفی خودروی جذاب جنسیس ، مشخصات فنی و ویژگی های این خودرو

همراه ما باشید.

امروزه افراد همگام با تغییر شرایط زندگی، سبک زندگی خود را در جهت هماهنگی و تطبیق با این شرایط فرهنگی تغییر دادند تا بتوانند بهترین بهره را در این شرایط متغیر نوآورانه کسب کنند.

در همین راستا پس از اینکه خودرو های لوکس توسط شرکت های خودروساز تولید و به بازار روانه شد افراد تمایل داشتند تا با خرید و سوار شدن این خودروها، تجربه جدید و هیجان انگیزی را در سفرها  برای خود و خانواده خود خلق کنند.

با این وجود، شرایط برای همگی یکسان نبود و عده ای امکان خرید خودروهای لوکس را نداشتند برهمین اساس یک صنعت جدید برای مردم عرضه شد که شرایطی را فراهم کردند که افراد می توانستند خودروی لوکس مورد علاقه خود را برای مدت زمان معینی را اجاره کرده و لحظات خوشی را با آن سپری کنند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با ابعاد مختلف صنعت اجاره خودرو و ویژگی های خارق العاده خودرو جنسیس آشنا شویم.

کاربرد و مزایای اجاره خودرو چیست؟

با گذشت زمان افرادی که به خودرو نیاز داشتند و به هر دلیلی قصد خرید آن را نداشتند، برای مدت کوتاهی  از افراد یا شرکت های صاحب خودرو، خودروی مورد علاقه خود را  اجاره می کردند و سفر رویایی خود را با آن آغاز می کردند.

در واقع مشتریان شرکت های اجاره خودرو کسانی خواهند بود که :

  1. توانایی خرید خودرو برای یک بازه زمانی خاص را ندارند
  2. ترجیح می دهند سرمایه خود را صرف کسب و کار و تجارت خود بکنند و  خودرو مورد علاقه خود را برای مدت کوتاهی اجاره کنند و از هزینه های جاری آن نظیر خرابی قطعه ها، هزینه بیمه و غیره معاف شوند.

از دیگر مزایای اجاره خودرو می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه، لذت بردن از سفر و  بهره بردن از رانندگان با تجربه و غیره اشاره کرد.

شرایط اجاره خودرو

فارغ از مزایایی که برای اجاره خودرو ذکر کردیم افراد به دلایل مختلف نسبت به اجاره خودرو اقدام میکنند که می توان به حضور در یک مراسم یا رویداد خاص، معافیت از پرداخت مالیات برای خودروهای وارداتی درصورت اجاره خودرو، عدم دسترسی به خودروی شخصی، لذت تجربه رانندگی با خودروهای متنوع و لوکس و غیره اشاره کرد.

 

معرفی خودروی هیوندای جنسیس :

خودرو هیوندای جنسیس یکی از محبوب ترین محصولات اسپرت شرکت هیوندای موتور می باشد که از  سال 2008 میلادی و همزمان با توقف تولید هیوندای ، تولید و در بازار عرضه شود.

نکته قابل توجه اینکه این خودرو از سال 2010 وارد بازار ایران شد و به علت جذابیت های بالایی که این خودرو داشت مورد استقبال تفراد زیادی بخصوص جوانان قرار گرفت.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با برخی از مشخصات فنی این خودرو آشنا شویم.

مشخصات فنی خودرو هیوندای جنسیس :

مشخصات فنی

خودرو هیوندای جنسیس ، می تواند  توان مورد نیاز خود را با حجم موتور 8/3 لیتر و پیشرانه 6 سیلندر خورجینی با حداکثر توان خروجی 306 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه  و حداکثر گشتاور 306 نیوتن متر، تولید کرده و آن را از طریق یک گیربکس 6 دنده  اتوماتیک  با کنترل الکترونیکی به چرخ های جلو منتقل کند.

نمای داخلی جنسیس

سرعت خودرو جنسیس تنها در 4/6 ثانیه از سرعت صفر به سرعت 100 میرسد و حداکثر سرعت این خودرو، 240 کیلومتر بر ساعت و مصرف ترکیبی سوخت این خودرو 7/10 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.

امکانات

خودرو هیوندای جنسیس ، از امکانات ویژه و قابل توجهی برخوردار است که می توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم ضد قفل ترمز، شیشه های مجهز به سیتم کنترل اشعه خورشید، باز شدن خودکار درها پس از تصادف، سیستم کروز کنترل اتوماتیک، سیستم اتوپارک و دوربین دید عقب، شیشه های جلو و عقب برقی اتوماتیک ، سیستم گرم کن و سرد کن صندلی ها و غیره اشاره کرد.

نکته قابل توجه در خصوص این خودرو این است که از آنجایی که هیوندای جنسیس همچون سایر خودروهای به دلیل نوع طراحی، باید نسبت به خودروهای سدان چهار در از ایمنی بالتری برخوردار باشد.

بنابراین شاسی خودروی جنسیس طوری طراحی شده است که می تواند بیشترین نیرو و تنش های وارده در تصادفات و شرایط دیگر تحمل کند تا کمترین میزان فشاری به سازه شاسی خودرو وارد شود.

اجاره ماشین

در نتیجه می تواند ایمنی خودروی هیوندای جنسیس را با توجه متریال ها وطراحی هایی که به منظور افزایش ایمنی انجام شده به میزان بالایی قابل قبول دانست بطوریکه توانسته خیال سرنشینان خودرو را از نظر ایمنی راحت کند.

اجاره ماشین جنسیس 

اکنون که تا اینجا متوجه ماهیت صنعت اجاره خودرو و مزایای آن شدیم و از طرفی با خودروی فوق العاده هیوندای جنسیس و مزایای خارق العاده آن آشنا شدیم وقت آن است که به جای اینکه هزینه و زمان خود را صرف خرید این خودروی لوکس کنیم با یک تصمیم هوشمندانه، این خودرو محبوب را برای مدت زمان دلخواه، اجاره کرده و لحظات خوشی را با آن سپری کنیم.

شرکت سورنا سیر با داشتن کادری مجرب و همچنین پانزده سال سابقه، از پیشگامان صنعت اجاره خودرو در کشور است و تا به امروز توانسته پاسخگوی تمام سلایق و نیازمندی های افراد با علایق متفاوت باشد.

درصورتی که قصد دارید تا به هنگام اجاره خودرو جنسیس ، سفری لذت بخش را با خیال آسوده برای خود رقم بزنید با کارشناسان سورنا سیر تماس بگیرید و نسبت به اجاره خودرو مورد علاقه خود اقدام کنید.

اجاره جنسیس