سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو در تهران - تشریفات سورنا سیر

کم سرعت ترین ماشین دنیا

    نظر

peel P50

کندترین خودروی جهان Peel P50 است که توسط شرکت Peel Engineering ساخته شده است. آنقدر کند است که به بخشی از تاریخ تبدیل شده است. این خودرو که رکوردهای جهانی گینس را برای کوچکترین خودرویی که تا به حال ساخته شده است، دارد، همچنین عنوان کندترین خودرو را به خود اختصاص داده است.

در دنیایی که با ارقام اسب بخار و مشخصات 0 تا 60 وسواس دارد، تعداد کمی از جواهرات مشهور دنیای خودرو که سریع پیش نمی روند، اما همچنان به همان اندازه زیبا هستند، احترام می گذارند.

شرکت Peel Engineering بین سال‌های 1962 تا 1965 50 دستگاه P50 را در جزیره من ساخت. این خودرو به‌عنوان یک خودروی کوچک برای نگه‌داشتن راننده و یک کیسه طراحی شده بود.

فقط سه چرخ، یک در، یک برف پاک کن شیشه جلو و یک چراغ جلو داشت. در واقع این خودرو به قدری کوچک بود که به هیچ وجه شامل دنده عقب نبود، به جای آن یک دستگیره در قسمت عقب قرار می دادند تا در صورت نیاز ماشین جابجا شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، Peel P50 در سال 2010 به عنوان یک موتور EV و گاز سنتی معرفی شد. آنها با تغییراتی نسبت به نسخه اصلی ارائه می شوند تا استانداردهای ایمنی را رعایت کنند. به عنوان مثال، آنها در حال حاضر یک دنده عقب دارند تا یک دسته خارجی.

علاوه بر این، آنها فرمان، هندسه سیستم تعلیق و اجزای پیشرانه را ارتقا و اصلاح کرده اند. با وجود این، اندازه و وزن یکسان و همچنین اعداد قدرت بسیار پایین را حفظ می کنند.

موتور بنزینی 3.35 اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که EV کمی بیش از 3 اسب بخار تولید می کند! حداکثر سرعت هر دوی آنها تقریباً 28 مایل در ساعت است.

بنابراین P50 بازسازی شد تا در جاده ها مدرن‌تر و قانونی‌تر باشد، اما روح اصلی خودرو را حفظ کرد، از نظر قدرت و وزن کم و حداکثر سرعت زیر 30 مایل در ساعت!

Aixam CoupE

Aixam Coupe یک کوپه دو سرنشینه چهار چرخه سبک است. جالب اینجاست که یک راننده برای رانندگی با آن در بریتانیا نیازی به گواهینامه ندارد و بچه های 16 ساله پس از گذراندن آزمون جدید CBT و موپد مجاز به رانندگی با آن هستند. این موتور از یک موتور 400 سی سی دو سیلندر دیزلی که حداکثر قدرت 5.6 اسب بخار را تولید می کند، می گیرد. فقط به سرعت 30 مایل در ساعت محدود شده است و آن را به یکی از کندترین خودروهای جهان تبدیل می کند.

Renault Twizy

 رنو توئیزی یک خودروی الکتریکی دو سرنشینه چهار چرخه شهری است. دارای یک موتور الکتریکی 17hb است که بردی بین 30 تا 50 مایل را ارائه می دهد. با این حال، محدوده آن با سبک رانندگی، ترافیک و سرعت متوسط متفاوت است.

اجاره خودرو  ارزان در تهران، مشاهده لیست قیمت

MIA electric car

میا یک خودروی برقی سه سرنشینه پلاگین است. مجهز به یک موتور الکتریکی که گفته می شود در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود، بردی تا 80 مایل را ارائه می دهد. کندترین زمان 0-60 مایل در ساعت را دارد - یعنی 30 ثانیه یا نیم دقیقه.

Tata Nano

تاتا نانو ارزان‌ترین و یکی از کندترین خودروهای جهان است. این یکی از محبوب ترین خودروهای فوق کامپکت در هند است. این خودرو با موتور بنزینی 37.5 اسب بخار، 624 سی سی MPFi، شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 29. 4 ثانیه می رساند.

Chevrolet CMV

شورولت CMV یک خودروی پیکاپ تجاری است. نیروبخش CMV یک موتور کوچک 796 سی سی، 0.8 لیتری، 3 سیلندر است که حداکثر قدرت 37hb را تولید می کند. این می تواند شتاب 0-60 مایل در ساعت را در 27 ثانیه بدون حمل و نقل / محموله مشخص کند.